Klacht KLM: wij voelen ons als trouwe klant bedrogen door KLM

Frans

KLM stunt tegenwoordig met lage prijzen maar probeert op allerlei (vaak op oneerlijke) manieren je extra geld te laten betalen. Als je 30 uur voor vertrek online incheckt mag je gratis een stoel naar keuze uitzoeken. Dat hebben we ook gedaan. We hebben stipt 30 uur voor vertrek ingecheckt.
KLM kies al zelf 2 stoelen voor ons op een zeer onaantrekkelijke plaats en als je die dan "gratis" wil wijzigen blijkt het vliegtuig op een paar plaatsen achterin helemaal vol te zitten. Raar. 2 uur later vragen we KLM of dit klopt via Whatsapp. Ze zeggen eerlijk dat er nog stoelen genoeg vrij zijn. Maar dat het beleid van KLM is dat ze op deze manier, met een onwerkelijk stoelenoverzicht proberen extra geld te krijgen met het reserveren van een betere plaats tegen betaling. Hun computersysteem is blijkbaar zo slim afgesteld om mensen te bedriegen. De telefoniste geeft eerlijk toe dat je als koppel door de computer zo maar uitelkaar gehaald kan worden en de een b.v. op rij 10 wordt gezet en de ander op rij 40. Dat is het nieuwe beleid van KLM en dat willen ze zeker niet gaan wijzigen. Een mooie stunt voor 100 jaar KLM. !!! Daarnaast is de beenruimte en de gangruimte al flink kleiner geworden en op het eten hebben ze ook al flink bezuinigd. Een vlucht met KLM is absoluut niet meer aan te raden!!! Hun excuus is: andere maatschappijen doen dit ook en we moeten toch aan geld zien te komen. Trouwe FlyingBlue klanten zijn voor hen niet meer belangrijk.

wij willen dat KLM hier serieus naar kijkt en contact hierover met ons opneemt. Als ze dat niet doen zullen we nooit meer met hun vliegen!!!

Ook een klacht indienen over KLM?