Klacht KLM: zeer klant onvriendelijk bedrijf

Klachtnummer
# 470583
Gebruiker
P. Veerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al vier maanden op refund van tickets via cheaptickets wil een mail sturen naar cheaptickets en klm om ze aansprakelijk te stellen maar van klm is geen email adres bekend alleen via sociale media en daar krijg je te horen dat ze zo druk zijn dat je het maar moet uitzoeken
Ik denk dat als dit zo door gaat ik nooit meer met klm zal vliegen

De oplossing

een mail adres geeft waar ik mijn klacht naar toe kan sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen