Klacht KLM: Zeer onbeschofte klantenservice medewerker

Klachtnummer
# 462605
Gebruiker
Vjd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onbeschoft geholpen door een medewerker klantenservice op 10 juli 2020 om 04.44 uur over restitutie aanvraag

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat deze persoon (hij wilde zijn naam niet zeggen, maar er werken blijkbaar maar 2 personen - naar eigen zeggen - in de nacht bij de klantenservice dus kan niet moeilijk zijn persoon te achterhalen) aangesproken wordt op zijn telefonisch gedrag.
Verder zou ik heel graag mijn restitutie bedrag gestort zien per omgaande. Als ik een ticket boek moet ik binnen48 uur betalen, als ik restitutie aanvraag moet ik 14 tot 16 weken wachten. Omdat er miljoenen mensen zijn die geld terug vragen. Maar dat miljoenen mensen binnen 48 uur moeten betalen kan wel..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen