Klacht Klokkenhuis.nl: www.Klokkenhuis.nl is niet in staat om een artikeltje te leveren. Bij vragen niet thuis!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 5270
Gebruiker
Peter Beers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 6 mrt een bestelling gedaan via www.klokkenhuis-webshop.nl van een uurwerkje voor mijn defecte klok twv 28,95 euro.
Bij de Webshop moest een keuze gemaakt worden voor de aslengte van dit artikel.
Helaas had ik dit niet gezien en kreeg ik dus het verkeerde.

Na melding hiervan kon ik het verkeerde artikel terugsturen en zou ik een juist artikelnr. ontvangen. Helaas moest ik na diverse keren mailen en bellen hier maanden op wachten.
Na voor de 8e keer te mailen, kwam dan eindelijk op 6 mei een pakketje. Helaas was dit helemaal het verkeerde artikel. Onmiddellijk gebeld en de persoon aan de lijn zou het direct oplossen.

Tot op heden (22 mei) hebben we helaas niets meer gehoort.
De laaste mail bevatte de vraag om nu ons het geld te retourneren

De oplossing

Geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Klokkenhuis.nl
    Datum
    De heer Beers besteld bij ons een quarts uurwerk, dat hij binnen 2 dagen in huis heeft. Op zich geen slechte score.
    Blijkt dat hij een verkeerd type heeft besteld en wij bieden hem aan dit kosteloos om te ruilen.
    Probleem is echter dat dit type niet op voorraad ligt en besteld moet worden in het buitenland.
    Wij hebben daar met de heer Beers over gecommuniceerd,zowel per email als telefonisch.
    Toen het eindelijk op voorraad kwam maakten wij de fout om een type 2100 te versturen inplaats van het gevraagde 2200..Wij begrijpen dat het frustreredn is na lang wachten, dan ook nog het verkeerde geleverd te krijgen.
    Op het verzoek van de Beers om zijn geld terug te storten is binnen twee uur gereageerd en stond hget geld op zijn rekening.
    Voor de goede orde : dit verzoek werd gedaan op 22 juni en niet op 22 mei ) Het verkeerd geleverde uurwerk kon behouden blijven.Verder hebben wij hem aangeboden, als hij dat wilde of ergens anders niet kon slagen hem alsnog verder te helpen.
    de heer Beers heeft daar niet opgereageerd.Onze conclusie : fouten kunnen er worden gemaakt . Dat blijkt zowel aan de kant van de consument als bij een leverancier.
    Wij zijn een van de weinige klokkenwebsites, die als service verlening klokonderdelen aan onze afnemers aanbieden en indien gevraagd onze vakkennis mee willen delen zodat een reparatie zelfstandig kan worden verricht.In dit geval is levertijd van het tweede gevraagde uurwerk onnodig lang geweest, het geen wij betreuren, maar ook wij zijn afhankelijk van onze toeleveranciers.
    Dat wij niet op verzoeken reageren is niet juist, dat blijkt wel uit het feit dat binnen twee uur na het verzoek om geld terug te storten, dit ook gedaan was.Het was netjes geweest als de heer Beers ook dit in zijn klacht had meegenomen.
  2. Auteur
    Peter Beers
    Datum
    Dat een uurwerk niet op voorraad leverbaar is, is uiteraard logisch.
    Wat u 'vergeet' te vermelden bij de opmerking dat u hierover gecommuniceerd heeft, is dat deze reactie na VEEL herhaaldelijk mailverkeer van mijn kant is gebeurt. Een levertermijn werd niet gegeven.
    Wel degelijk is op 22 mei het verzoek gedaan om het geld terug te storten, tenzij u alsnog in staat zou zijn, het artikel te leveren. Dit deed u helaas geen van beiden en moest ik op 22 juni nogmaals dit verzoek doen.
  3. Auteur
    Peter Beers
    Datum
    Blijkbaar hielp het dat ik vermelde de klacht bij klachtenkompas neer te leggen. Ik ben er inmiddels aan gewent geraakt naar een stilstaande klok te kijken.
  4. Auteur
    Peter Beers
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter Beers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry