Klacht Klokkenhuis.nl: www.Klokkenhuis.nl is niet in staat om een artikeltje te leveren. Bij vragen niet thuis!
Details
Klacht
Op 6 mrt een bestelling gedaan via www.klokkenhuis-webshop.nl van een uurwerkje voor mijn defecte klok twv 28,95 euro.Bij de Webshop moest een keuze gemaakt worden voor de aslengte van dit artikel.
Helaas had ik dit niet gezien en kreeg ik dus het verkeerde.
Na melding hiervan kon ik het verkeerde artikel terugsturen en zou ik een juist artikelnr. ontvangen. Helaas moest ik na diverse keren mailen en bellen hier maanden op wachten.
Na voor de 8e keer te mailen, kwam dan eindelijk op 6 mei een pakketje. Helaas was dit helemaal het verkeerde artikel. Onmiddellijk gebeld en de persoon aan de lijn zou het direct oplossen.
Tot op heden (22 mei) hebben we helaas niets meer gehoort.
De laaste mail bevatte de vraag om nu ons het geld te retourneren
Gewenste oplossing
Geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.