Klacht Klompenburg te Nunspeet: vergoeding gebruik electriciteit

13341014

Bouwbedrijf heeft vele malen langer dan aangegeven gebruik gemaakt van electriciteit om een reparatie uit te voeren bij onze buren die tijdens uitvoering daarvan niet thuis waren. Het bouwbedrijf ge-contact en bij monde van mw Petra van Boven te horen gekregen dat 1KWh ca. €0,25 kost en omdat er 90 min. gebruik gemaakt is van ons electriciteitsnet zou volgens haar berekening max €0,50 vergoed kunnen worden. Bouwvakker gebruikte grote bedrijfsstofzuiger.
Die €0,50 cent is getaped in een enveloppe naar ons opgestuurd met een begeleidend schrijven dat dit bedrag "volgens afspraak" is.
Dat laatste is zeker niet het geval. Overigens was mw van Boven van het begin af aan helemaal niet gecharmeerd van ons contact.
De uitvoerder, dhr van Es, waar ik naar vroeg, was niet bereikbaar en ik betwijfel zéér of dhr. van Es op de hoogte is van deze onsympathieke actie.

Zou graag zien dat het werkelijke bedrag vergoed wordt.

Wij vinden dat Klompenburg te Nunspeet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

13341014
    Typerend en vernederend hoe Klompenburg uiteindelijk NIET reageert op mijn klacht en daarvoor de "ruimte"krijgt.
    Van enige bemiddeling merk ik niets omdat ik "mee moet helpen" een oplossing te vinden? Ik denk dat de arrogante houding van Klompenburg daar niet aan zal meehelpen!
    13341014
    Zéér teleurgesteld in de ruimte die Klompenburg krijgt om vooral NIET te reageren. Ik wordt "misbruikt" door K. elektriciteit te leveren voor een lange duur en krijg daar €0,50 centjes voor.
    Hoe diep kan men zakken om op deze wijze met de medemens om te gaan!? En nu? Gewoon afsluiten die klacht. Zijn we klaar, toch?

13341014

Ook een klacht indienen over Klompenburg te Nunspeet?