Klacht Klusart: Slechter kan niet

Klachtnummer
# 34879
Gebruiker
simon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Andela Klus-Art renoveerde onze badkamer op de slechtste manier die je maar kunt bedenken.
Van de 16 klachten zoals slecht tegelwerk, foute plaatsing douche, foute verhoging douche, foute afvoer badmeubel, knelkoppelingen in cement, slecht kit- en voegwerk enz., heeft hij er maar 2 verholpen De rest deed hij niet, had ik maar een vakman moeten in huren. Zijn kosten waren 5500, de herstel kosten van de badkamer bij een ander bedrijf waren 1500. Door verzonnen kortingen stelt Klus-Art dat ik nergens meer aanspraak op zou kunnen maken.
Werkte op uurloon, als hij iets verkeerd had gedaan kon ik 3x betalen voor de zelfde handeling,
1x foutief, 1x afbreken en 1x herstel. Door een foutieve overboeking heeft hij jammer genoeg al zijn geld binnen gekregen. U kunt de persoon die onze badkamer op 10 punten heeft hersteld benaderen voor uitleg van het herstel van de vele fouten: SKB-Bouw- 076-5016644 of
06-43579945 *******

De oplossing

Ik wil graag mijn kosten van het herstel van de vele technische fouten van Andela Klus-Art van hem vergoed hebben n.l. 1500,00 Euro. of in ieder geval een groot gedeelte hiervan.
Zelf wilde hij niets meer aan de badkamer herstellen dus moest ik een ander bedrijf inhuren om nog een acceptabele badkamer te krijgen. Diverse technische mankementen zijn door SKB-Bouw verholpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klusart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klusart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen