Klacht Klusbedrijf Dave Bouwer: slechte service, komt afspraken niet na en belt af een dag van tevoren.

Klachtnummer
# 166033
Gebruiker
jasser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

deze schilder gevonden via groupon. na met hem een afspraak te hebben gemaakt, en prijs heb besproken zegt hij 2 dagen van te voren af wegens verkeerde indeling van de tijd. daarna weer een afspraak gemaakt en precies het zelfde liedje. na dat ik voor de 3e keer met hem een afspraak heb gemaakt prijs en kleur weer heb besproken, stuur hij mij WEER een dag van te voren een whatsapp met het volgende, sorry maar ik kan deze klus voor dat bedrag niet doen. heb met toch vergist in de tijd dat ik erin moet steken! te schandalig voor woorden. deze bedrijf zou ik niet aanraden. en bovendien gebruikt hij het goedkoopste verf dat er maar is! anderhalf maand heb ik op gewacht. alle spullen die ik heb gekocht die komen 2 mei binnen en het huis in nog steeds niet geschilderd.

De oplossing

ik wil niks meer met deze bedrijf te maken hebben. ik raad ook iedereen af om hem aan te nemen als schilder! hij is tenslotte geen echte schilder maar een timmerman!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klusbedrijf Dave Bouwer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klusbedrijf Dave Bouwer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen