Klacht Klusdokter Nederland: Lekkage niet goed opgelost, hierna niet meer bereikbaar

Klachtnummer
# 519244
Gebruiker
R Zanen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In november 2020 Klusdokter Nederland, twee man sterk, op bezoek gehad voor het inspecteren van een lekkage bij mijn dakkapel. Na korte inspectie kozen ze voor het aanbrengen van Easyflex. Bij contante betaling kon ik korting krijgen. Er werd een werkbon opgemaakt en die zou ik binnen enkele dagen ook per e-mail ontvangen (= nooit gebeurd).

Toen bleek dat de lekkage niet was opgelost heb ik het bedrijf proberen te bellen via het telefoonnummer op de website. Ik kreeg geen gehoor. Op e-mails geen reacties. Per aangetekende brief in gebreke gesteld en een reactie binnen 2 weken en reparatie binnen 4 weken geëist. De brief is aangekomen maar nooit beantwoord.

Zo nodig heb ik voldoende gegevens als bewijs verzameld.

Voor nu is mijn klacht semi-opgelost, omdat mijn rechtsbijstandsverzekering de reparatiekosten naar mij terugstort. Dit neemt niet weg dat ik dit bedrijf ten zeerste afraad! Vlak voor de sneeuwval zag ik dat ook de dakpannen na de inspectie nooit zijn teruggeschoven. Het zou Klusdokter Nederland sieren het bedrag terug te storten en zich aan afspraken te gaan houden. 10 jaar garantie...

Let op: Arts de Klusdokter en Klusdokter Nederland betreft hetzelfde bedrijf

De oplossing

Terugstorten van het bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klusdokter Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klusdokter Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen