Klacht Klusdokter Nederland: Niet te bereiken.. na reparatie nog steeds lekkage

Klussenmetkijkers#1967

Niet te bereiken...wordt niet teruggebeld...geen reactie op mijn mail. Na de klus direct de factuur voldaan. Ik zou de factuur via de mail opgestuurd krijgen.. deze zou 2 dagen na de klus naar mij gemaild worden.

3 dakpannen zouden vervangen worden. Deze had ik nog in bezit. Na de reparatie nog steeds lekkage. Zou bij de nokvorsten vandaan komen..ik ben zelf het dak maar opgeweest. Lag aan de bitumen dakbedekking... volgens de monteur was het bitumendak nog prima.. nok vorsten zijn wel aangesmeerd. Geen idee welke pannen zijn vervangen..hij heeft foto's gemaakt van de uitgevoerde werkzaamheden en zouden met de factuur via de mail naar mij toegemaild worden. Ook nog niet ontvangen.
Over een lengte va ca 6 meter vogelroosters onder de pannen geplaatst. Pannen staan omhoog. Dit zou na enkele dagen inzakken.. helaas staan ze nog omhoog

Iig reageren op mijn mail en telefoontjes.. nogmaals een inspectie

Wij vinden dat Klusdokter Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Klusdokter Nederland?