Klacht Klussenbedrijf j.v.d.heuvel oss: Oplichting, zgn. dak repareren i.v.m. mogelijk lekkage.

Anoniem

Op 4-9-12 kreeg ik aanbieding om mijn dakgoten schoon te maken voor 10 euro.Dat vond ik prima. Men wilde met ladder niet door de woning maar over het dak.Meneer belde aan en meldde dat de nok stuk was en hij kon het direct repareren met geimpregneerde nokbalkspul. Hij had een emmertje met wat afval en wat scherven ter overtuiging dat het echt nodig was.Kosten 89 euro per meter.Ik wilde eerst overleg met mijn zoon, maar hij zei dat er dan weer voorrijkosten bij zouden komen.Ik heb me laten overdonderen, niet gerealiseerd hoeveel het dan zou gaan kosten. Hoogsten 3 kwartier tot een uur was hij op het dak. Daarna de werkbon ad 891,-- euro moest ik gelijk pinnen. Ik heb hierna een aangetekende brief gestuurd,omdat ik me onder druk gezet voelde en wil mijn geld terug. Tevens heb ik de klacht in behandeling gegeven bij mijn rechtsbijstandverzekering.

Geld terug is de enig juiste oplossing. Bankrek. nummer is bekend.

Wij vinden dat Klussenbedrijf j.v.d.heuvel oss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Klussenbedrijf j.v.d.heuvel oss?