Klacht Klussenbedrijf j.v.d.heuvel oss: Slecht resultaat na zgn. dakpannencoating

paulus

Mei 2014 6 m nokvorsten hersteld, 12 m kantpannen hersteld, ong. 54 m² dakbeschot geïmpregneerd ; dakpannen voor-en achterzijde gecoat met Aquaplan roofprimer;
tevens gevel aan voorzijde geïmpregneerd; Alles stormvast en waterdicht;
10 jaar garantie; Ziehier bijna letterlijke tekst op werkbon;
Kosten : bijna € 4000,= Ook bij twee woningen in dezelfde rij zijn dergelijke werkzaamheden verricht;
Met name de coating van de pannen laat te wensen over ! Bij geen van de twee andere daken is er nog iets van te zien; bij ons begint de coating er af te krullen .
Hoezo coating ?? Hoezo waterdicht ?? We gaan gerechtelijke stappen voorbereiden nadat het bedrijf is benaderd ( regeert niet op sms-berichten) via aangetekend schrijven.

Bedrijf zal met een adequate verklaring moeten komen over het verdwijnen c.q. afbladderen van de coating; daarna dient onder volledige garantie de boel goed te worden behandeld. Maar nog eerder wordt gedacht om een aanzienlijk bedrag terug te gaan vorderen wegens verregaande incompetentie en wanprestatie;

Wij vinden dat Klussenbedrijf j.v.d.heuvel oss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Klussenbedrijf j.v.d.heuvel oss?