Klacht KlussersTeam: Misleidende handeling Klussers team.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328241
Gebruiker
HermanJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 17 september een telefoontje ontvangen. Daarbij is een bandje ingesproken. Ik zou een mail ontvangen met meer info. Blijkbaar is deze op 19 september verstuurd. Niets ontvnagen. Ik kan ook in de spambox kijken en die heb ik gecontroleerd. Op 4 oktober is er blijkbaar een mail verzonden met een rekening. Ook toen niets ontvangen. Vandaag ontvang ik een herinnering van een nota. die ontvang ik dan wel. Daar heb ik op gereageerd. Ook daar ontvang ik weer een reactie op. Dan werkt het dus wel.
Ik heb ze reeds meegedeeld dat ik zelfs spammail kan inzien. Ik heb 2 vragen:
- hoe komen ze aan mijn telefoonnummer met de huidige privacywet?
- waarom lukt het vandaag wel om mail te ontvangen.
U snapt dat ik met dit soort bedrijven niet verder wil.

De oplossing

De opdracht annuleren.
Ik heb vandaag pas de eerste mail ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HermanJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet meer gereageerd. Inmiddels van consumentenbond het advies gekregen (via hun site) om aangifte te doen, aangezien het systeem van werken door Klussersteam bij hen bekend is en het gewoon een oude truc is om mensen op een vage manier geld af te troggelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KlussersTeam?