Klacht Klusup: Aanrechtblad is verkeerd behandeld! Verf is niet geschikt voor aanrechtblad en niet goed aangebracht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 609477
Gebruiker
M. de Vries
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klus is niet goed uitgevoerd. Er is sprake van aantoonbare wanprestatie De uitvoerend Vakman neemt geen contact met mij op. Klus up stuurt mij een verkeerde factuur en is voornemens administratiekosten en zelfs incassokosten in rekening te brengen. Klus up gaat niet inhoudelijk in op mijn mails.Is alleen bezig met innen van geld!

Gewenste oplossing

Klus alsnog goed uitvoeren. Zo niet dan restitutie van het aanbetaalde bedrag.

Bijlagen

Geboden oplossing
klacht nog altijd niet opgelost, omdat de vakman op vakantie is. wel zijn de incassokosten opgeschort.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    M. de Vries
    Datum
    Nog steeds dreigen met incasso,terwijl de klus nog niet naar behoren is uitgevoerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klusup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen