Klacht Klusup: De klacht #432043 serieus oppakken en uitvoering geven aan eigen uitspraken op klachtkompas

A.V. Dettingmeijer

Ik heb over klusup een klacht ingediend. klachtnummer #432043.
De reactie die ik heb ontvangen van klusup via het klachtenkompas is van een geheel andere strekking, dan die ik gisteren in mijn e-mail kreeg. Ik kreeg gisteren :ze hadden nog geen betaling ontvangen en stuurden een herinnering, waarin ook een verhoging van 12.50 euro wordt aangekondigd. Er wordt ondanks de reactie via klachtenkompas niet overlegd over een oplossing als de klus met inachtneming van de coronasituatie(mijn voorstel) alsnog uitgevoerd kan. De contactopname van Klusup is : verhoging van de kosten omdat er niet betaald is.De manier van werken van dit bedrijf roept grote vraagtekens bij mij op. M.i. is er sprake van onderdrukzetten en niet verder inhoudelijk ingaan op een oplossing.

Overleg met ons over de oplossing

A.V. Dettingmeijer
    klusup heeft nog steeds geen contact opgenomen. Er wordt een aanmaning gestuurd en er wordt melding gemaakt dat de buitengerechtelijke incassokosten voor mijn rekening zullen zijn.
    Het lijkt steeds meer op intimidatie: allereerst wordt er een zeer korte betalingstermijn gehanteerd: een week
    Er wordt totaal niet gereageerd op het gegevens, dat het benodigde materiaal voor het werk niet aangeschaft kan worden ivm coronacrisis en de werknemer niet de regeringsmaatregelen in acht nam, waardoor wij iedere keer achteruit moesten lopen. Ook reageert het bedrijf niet op ons voorstel om na de coronacrisis de klus uit te voeren
    A.V. Dettingmeijer
    Ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan: we willen de klus uitgevoerd hebben als de coronasituatie dit mogelijk maakt!
    A.V. Dettingmeijer
    ik wil graag een brief op maat of bemiddeling en zal telefonisch contact opnemen op 8 april 2020
    Klusup
    Beste meneer/mevrouw Dettingmeijer,

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over de klachtenbehandeling.

Indien wij een annulering hadden ontvangen vanwege de coronacrisis, hadden wij hier alle begrip voor gehad uiteraard. Maar zoals in de mail aangegeven, is de klus bij ons niet geannuleerd. De vakman is daardoor op locatie bij u gekomen, waarna u hem heeft weggestuurd. De dienstverlener heeft vervolgens de minimale afname van een klusafspraak aan u gefactureerd.

Bovendien hebben wij geen voorstel ontvangen om de klus na de coronacrisis uit te voeren. Mocht u dit nog steeds voorstellen, wil ik u vragen om contact op te nemen via het mailadres hallo@klusup.nl. U kunt de mail ter attentie van Femke zetten.

Ik hoor graag van u.

Het Klusup Team

A.V. Dettingmeijer
geen oplossing is mij aangeboden, consumentenbond gaf advies om te betalen. Al met al zowel voor beide organisaties een teleurstellende ervaring voor mij. Klusup is een organisatie voor mij, die ik ieder af zou raden. Zij gingen zelfs niet in op de door mij geboden alternatief: uitvoering van de klus als de coronacrisis wat veranderd zou zijn. Zo wordt geld makkelijk verdient ten koste van de consument!

Ook een klacht indienen over Klusup?