Klacht Klusup: Er is niet voldaan aan de vraag maar er ligt wel een rekening
Details
Klacht
Klus up gevraagd om een kleding kast te monteren en een Lamp op te hangen. op 17/12 is Dhr M.Dijkshoorn een uur later dan was afgesproken geweest i.p.v. 09uur om 10 uur. Na drie uur gaf de dhr Dijkshoorn toe dat hij de kast niet kan plaatsten omdat hij hier geen kennis van heeft, opdat moment waren alleen schroeven bij elkaar gezocht en de kast half uitgepakt de lamp is ook niet opgehangen. Klus up gesproken en wilde als vergoeding voorrijkosten van 25Euro en 37,50 (62,50).Gewenste oplossing
Graag onderbouwing van klus up waarom er betaalt moet worden terwijl er niet is voldaan aan de vraag? Namelijk kast monteren en een lamp ophangen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.