Klacht Klusup: Er is niet voldaan aan de vraag maar er ligt wel een rekening

Mac-Intosh

Klus up gevraagd om een kleding kast te monteren en een Lamp op te hangen. op 17/12 is Dhr M.Dijkshoorn een uur later dan was afgesproken geweest i.p.v. 09uur om 10 uur. Na drie uur gaf de dhr Dijkshoorn toe dat hij de kast niet kan plaatsten omdat hij hier geen kennis van heeft, opdat moment waren alleen schroeven bij elkaar gezocht en de kast half uitgepakt de lamp is ook niet opgehangen. Klus up gesproken en wilde als vergoeding voorrijkosten van 25Euro en 37,50 (62,50).

Graag onderbouwing van klus up waarom er betaalt moet worden terwijl er niet is voldaan aan de vraag? Namelijk kast monteren en een lamp ophangen.
Er is niets opgelost heb opnieuw geprobeerd duidelijk te maken dat de Rekening niet terecht is! Heb zelfs foto's opgestuurd.

Mac-Intosh
    Voor alsnog heeft klus up niet gereageerd zoals verwacht mocht klus up bij zijn standpunt blijven dan rest mij niets anders dan te procederen
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Klusup?