Klacht Klusup: Garantieverzoek, ter incasso gegeven zonder dat het afgerond was

Sjarda

Open klachten dossier niet meer op gereageerd door klusup en uiteindelijk ter incasso laten gaan uiteindelijk is het klachten dossier als ongegrond gesloten door klusser NADAT de incasso betaald is.

Eerdere klacht via klachtenkompas is weggezet als uitvoerig gecommuniceerd en afgewezen. Dit is misleiding van de bovenste plank.

Doordat de klusser zijn poot stijf houdt zijn we zowel aansprakelijk voor zijn gepruts, en het herstellen daarvan.

Ik wil nog steeds die te veel betaalde kosten terug. Want dit is geen garantieafhandeling geweest. Ik heb steeds hetzelfde verhaal gehouden, de klusser draait elke keer en klusup draait mee.

Klusup
    Beste mevrouw de Haan,

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent.

We hebben uw zaak uitgebreid behandeld en veelvoudig contact met u hierover gehad. We hebben begrepen dat uw laminaatvloer er netjes in ligt, maar dat u niet tevreden bent over de klusduur. Het leggen van uw laminaatvloer duurde inderdaad langer dan gebruikelijk. De reden hiervoor was dat de kamers vol stonden meubels (bed, 2 eenpersoons kasten, 2 linnenkasten, tafels, etc.). Aangezien u niet tevreden was over de klusduur wilde de klusjesman uw moeder uit coulance €130 korting (ca. 50%) verstrekken op de laatste factuur. Helaas bent u hiermee niet akkoord gegaan. U wenste de hele nota niet te voldoen. Hierdoor is de vordering doorgezet een incassobureau.

Gelet op het bovenstaande kunnen we helaas niets meer voor u betekenen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Het Klusup Team

Ook een klacht indienen over Klusup?