Opgelost door Klusup: Geen garantie verleend na 3 wekken, schuld op iemand anders verschoven!

mayorgrom

Werkzaamheden aan toilet vericht op 19 juli.
Kosten 300 Euro. vandaag, toilet weer op het zelfde wijze kapot (kan gebeuren)
Ik bel binnen de voorwaarden naar klusup.nl verwacht ik dat het binnen de jaar garantie weer gerepareerd wordt. ( nogmaal zelfde probleem)
Krijg ik te horen dat de garantie binnen de klusser valt en dat ik een nieuwe klus order moet aanvragen om de garantie te behouden. Deze is uiteraard tegen betalding. OF....... Ik wacht 22 dagen to de klusser die het eerder uitvoerde terug komt van zijn wereldreis. (contact me opgenomen, prima vaakman!)

Situatie: Het is duidelijk uitgeleegd dat er vier personen in het appartament zitten! met kinderen! en een toilet. Het is mij wijs gemaakt na dat ik nieuwe opdracht plaats ( uiteraard tegen betalling ) later over de garantie van de vorige klust gekeeken wordt.
Ongehoord!
Er werd mij verteeld dat de heer Mohamed (nogmaals beste kerel) de schuldige aan is en dat ik 22 op hem moet wachten!
De klanteservice manager wou zijn naam via telefoon niet noemen!

Binnen de garantie de klus afmaken/repareren.

mayorgrom
    De dag erop word ik gebeeld door het management van KlusUp.nl
    Er zijn excuses aangeboden voor het standaard draaiboek gesprek van de klantenservice en niet inzien van de situatie op dat moment.

Een loodgieter was all onderweg naar onze locatie van KlusUp om de reparatie te verrichten... GRATIS! Probleem was opgelost binnen halve dag!

De manager heeft belooft om alles aan te doen om soort gelijke probleem in toekomst te volkomen. Het was een uitzonderlijke geval op een ongelooflijk moment.

Wel tevreden van de wijze hoe het management de probleem/klachten heeft opgelost.

hey, KLUSUP.... DUIM UP! ;-)

Is gerepareerd!

Ook een klacht indienen over Klusup?