Klacht Klusup: Oplichting door Klusup, onterechte factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 633026
Gebruiker
Gebruiker1669702035
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een onterechte factuur gekregen van Klusup. Ik had een aanvraag gedaan om een lamp op te hangen en had erbij vermeld dat er waarschijnlijk extra draden getrokken moest worden. De klusjesman, Paul Bekkers, belde mij dezelfde dag op dat hij de opdracht niet uit kon voeren. Ik zei toen dat ik dan naar een andere klusjesman op zoek moest gaan, daar was hij het mee eens en gaf mij het tel.nr van Klusup die ik meteen belde om de annulering door te geven. In feite had de klusjesman af laten weten dus zei ik nog dat ik niet verantwoordelijk gesteld kon worden voor de annulering. Verder gaf ik aan dat ik nooit om een spoedklus had gevraagd, dat was dus ook een leugen van Klusup. Na vele telefoontjes en berichten, waarbij ik niet werd gehoord, was het vertrouwen in dit bedrijf helemaal weg en toen werd aangeboden dat de klusjesman alsnog langs wilde komen gaf ik aan verder geen gebruik van hun diensten te willen maken. Uiteindelijk heb ik onder protest €75,- betaald om verdere kosten te voorkomen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug want er is geen dienst geleverd en klusjesman wilde zelf de klus niet uitvoeren.
Geboden oplossing
Nooit meer iets vernomen van Klusup, gewetenloze oplichters zijn ze!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Klusup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen