Klacht Klusup: Oplichting
Details
Klacht
Had de klus direct geannuleerd. Er stond iemand aan mijn deur. De zzp-er die er eigenlijk helemaal niets aan kon doen heeft de zetbaas gebeld. Ik kreeg een vrij onprettige manipulatieve man aan de telefoon die kort door de bocht was en zei dat ze geen annulering konden vinden en ik moest een boete betalen. Kosten 90 euro inclusief. Ik had medelijden met die jongen die een gezin heeft. Ik zei die factuur te betalen maar wel pas over een week of twee. Ik vroeg om die marge en is tegen beter weten in een goede compromis. Nu krijg ik echter na een week al een betalingsherinnering. Voor mijn gevoel ben ik willens en wetens opgelicht. De hele teneur waarin die man zijn relaas bood gaf en geeft me nog steeds een onderbuikgevoel. Nogmaals; de zzp-er staat hier buitenGewenste oplossing
Ik wil geen aanmaningskosten voor een sowieso onterechte factuur. Ga hier verder geen gezeik van maken. Ik denk aan die aardige jongen met zijn kinderen die slachtoffer is van wanbeleid. Ik was tegen mijn gevoel in bereid te betalen om van het gezeur af te zijn. Ik moet echter ook wel op mijn geld wachten wat er nu even niet is.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.