Opgelost door Klusup: Rekening voor niet gedane klus.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567376
Gebruiker
M. Rademaker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zou gisteren een klusjesman langskomen om 13.00 uur. Die kwam niet. Om 14.10 uur met klusup gebeld. Klusjesman bleek ziek te zijn. Ik heb dus voor niets gewacht, want er is niet van tevoren afgebeld of een email gestuurd dat hij niet zou komen op de afgesproken tijd. Maar ik ontvang nu wel een rekening van 62,50 euro.
Die ga ik dus niet betalen.

De oplossing

De rekening voor de niet gedane klus intrekken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. Rademaker
    Datum
    Tot nu toe niets van Klusup gehoord. Op de rekening staat dat de klushulp mij vijf keer gebeld heeft? Ik was gewoon thuis. Telefonisch, via mail en via de huisbel bereikbaar. Ik heb met de klantenservice gebeld die zeiden dat hij ziek was!!
    En dan staat doodleuk dit op de rekening!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Rademaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
De factuur is door klusup verwijdert met excuses.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Klusup?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen