Klacht Klusup: te veel betaald door planfout klusup

# 372049
Sjarda

Voor het leggen van een laminaatvloer in deels gemeubileerde nieuwbouw woning. raming van ca 16u, hier is een klusser naartoe gestuurd die geen laminaat kon leggen.
Oplossing 1: we roepen een spoedklusser (hoger tarief) bij om te helpen meubels sjouwen en opstarten..... (lees leren laminaat te leggen)
Dag2 gingen we verder met de net ingeleerde klusser.... die heeft slechts 3 meter laminaat in een dag gelegd. Klusup ingeseind en een andere klusser geeist.

Deze heeft dus uiteindelijk in 10u de een deel hersteld en de rest van de woning afgemaakt.

Echter kwamen er wel facturen voor het alle gewerkte uren, uiteindelijk is 1 factuur een deel gezakt maar niet volledig waardoor we ruim 20u waarvan deels tegen te hoge tarieven betaald voor een klus van 14-16 uur. Door onkunde van klusup.

Na dat ze spontaan de klacht gesloten hebben, zonder reactie. Hebben ze een paar maanden later een incasso bureau ingeschakeld. Deze heb ik met tegenzin moeten betalen.

Ik zou graag het geld wat ik via het incassobureau heb moeten betalen terugontvangen.

Mijn moeder kan er niets aan doen dat hun een klusser inplannen die niet in staat is de klus af te werken. En ik vind het echt onbehoorlijk dat wij daar de dupe van zijn.

Klusup
    Beste mevrouw de Haan,

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent.

We hebben uw zaak uitgebreid behandeld en veelvoudig contact met u hierover gehad. We hebben begrepen dat uw laminaatvloer er netjes in ligt, maar dat u niet tevreden bent over de klusduur. Het leggen van uw laminaatvloer duurde inderdaad langer dan gebruikelijk. De reden hiervoor was dat de kamers vol stonden meubels (bed, 2 eenpersoons kasten, 2 linnenkasten, tafels, etc.). Aangezien u niet tevreden was over de klusduur wilde de klusjesman uw moeder uit coulance €130 korting (ca. 50%) verstrekken op de laatste factuur. Helaas bent u hiermee niet akkoord gegaan. U wenste de hele nota niet te voldoen. Hierdoor is de vordering doorgezet een incassobureau.

Gelet op het bovenstaande kunnen we helaas niets meer voor u betekenen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Het Klusup Team

Sjarda
Hun vinden de klacht als afgedaan. Ze gaan voorbij aan het feit dat de ingezette klusser het probleem was en dat daardoor te hoge kosten zijn gemaakt. De andere klusser die op mijn verzoek is ingezet heeft namelijk binnen de gestelde tijd al het werk alleen gedaan met herstelwerk en terwijl dezelfde meubels er stonden. Het is belachelijk om via een incassobureau betaling af te dwingen voor een klusser die amper iets gedaan heeft en wat hij gedaan heeft was niet goed. 50% is een zeer matige coulance. Ik hoop dat andere bedrijven de melding zien en een ander bureau zoeken.

Ook een klacht indienen over Klusup?