Klacht Klusup: WC verstopping niet verholpen.

Melvin

Net Klusup weer gebeld i.v.b. met de wc verstopping. Is al weer 6 dagen geleden dat ik bij hun een klacht heb ingediend. Garantieverzoek
De wc spoelt nog steeds niet goed door, het zelfde als eerst. Heeft niets met een oude wc te maken. Normaal als ik een loodgieter bel word de verstopping verholpen met een trillend draad door de afvoer en de wc. Het uurtarief is mij totaal onduidelijk, je was hier 1 uur en géén anderhalf uur. Extra kosten staan niet vermeld bij klusup.nl Antwoord klusup: ja de loodgieter is met vakantie tot eind Augustus, ik kan vragen of hij een mail naar u stuurt. GODVER DE GODVER is dit jullie garantie, dat ik nog eens anderhalve maand moet wachten?!!!😠 Meer kan ik niet voor u doen. Pffff😤👿 BELACHELIJK!!

Een vervanger sturen.

Klusup
    Beste meneer Warendorf,

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent.

De loodgieter heeft op locatie uw afvoer gecontroleerd en er is volgens hem geen sprake van verstopping in de leiding/afvoer. Hij constateerde dat uw toiletpot verouderd en ernstig verkalkt is, dit is de reden dat het water slecht wegloopt. Er was die dag gekozen om niet de pot te vervangen. Om het probleem goed te verhelpen zal de pot vervangen moeten worden.

Gezien het bovenstaande valt uw zaak niet onder garantie. Desalniettemin heeft de loodgieter aangeboden om na zijn vakantie kosteloos langs te komen om het probleem verder te bekijken. Ik begrijp dat u momenteel nog steeds met een probleem zit en daar een oplossing voor wenst. Mocht u eerder geholpen willen worden dan kunt u (via ons) een andere loodgieter de pot laten vervangen. Er zullen wel kosten voor het vervangen van de wc pot worden berekend. Was er die dag besloten om de pot te vervangen dan waren hier namelijk ook kosten voor berekend, omdat de loodgieter langer met de klus (nieuwe pot aanschaffen en vervangen) bezig zou zijn.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Het Klusup Team

Melvin
Dat de loodgieter een ander wc pot plaatst. DUS heb ik 117,- euro betaald zonder dat de verstopping is verholpen. Bij het afsluiten van deze klus melde de loodgieter zo nu loopt hij weer door. Hebben we het nog niet eens dat de loodgieter anderhalf heeft gerekend in plaats van 1 uur.

Ook een klacht indienen over Klusup?