Opgelost door Klusup: We krijgen rekening over voorrijdkosten en werk

angry Opgelost
# 432043
A.V. Dettingmeijer

annulering van opdracht gebeurt door ons een dag van te voren wegens gesloten zijn van bouwmarkten. Klusman zou materiaal moeten halen bij bouwmarkt volgens o.i. en klus doen heeft geen zin. Klusser komt toch, ondanks dat wij aangeven dat we geannuleerd hebben, praat grotendeels onbeschermd op korte afstand. (we behoren tot risicogroep). Klusser geeft aan dat hij de nodige materialen niet heeft

Intrekken van de gemailde rekening, excuses voor het niet reageren op onze email dag van te voren. Eventuele uitvoering van de werkzaamheden na overleg met ons nadat het coronavirus meer mogelijkheden tot werkzaamheden toelaat bij risicogroepen en aanschaf nodige materiaal mogelijk is

A.V. Dettingmeijer
    Het verbaast mij, dat U onze gegevens niet terug kunt vinden. Immers wij kregen op 31 maart eenherinneringsfactuur met het referentienummerOG1.58589. Ons inziens bent U door ons en klachtenkompas goed geinformeerd over de inhoudelijkheid van de gang van zaken. De reactie uwerzijds geeft ons de indruk dat er een gezocht wordt in overleg met ons en nadat het coronavirus het mogelijk maakt. Helaas!

totaal niets

Ook een klacht indienen over Klusup?