Klacht KNAB: Verplichtstelling om je via een app opnieuw te identificeren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478250
Gebruiker
R.A. Bakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw en ik hebben een en/of betaalrekening bij de Knab-bank. Onlangs verzocht deze bank ons om ons opnieuw te identificeren. Deze identificatie zou uitsluitend mogelijk zijn via een Knab-app.
Een alternatief is door de bank geweigerd.
Deze verplichting is geen onderdeel van de regelementen.

De oplossing

Opheffing van de verplichtstelling om je met een app opnieuw te identificeren.
Hervatting van de mogelijkheid om je opnieuw te identificeren d.m.v. de tot voor kort gebruikelijke wijze van identificeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KNAB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.A. Bakker
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KNAB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen