Klacht KNAB: Blokkade van de app, als gevolg van herhaald mislukte heridentificatie

Klachtnummer
# 544572
Gebruiker
ReKu5813
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Blokkade van de App!
Herhaald heb ik de heridentificatie uitgevoerd. De scans zijn duidelijk, doch keer op keer word ik gedwongen een nieuwe identificatie uit te voeren, die dus telkens mislukt.
Op mails mijnerzijds word ik verwezen naar de chat op de app. Doch de app is geblokkeerd.
De klanten"service" getroost zich ook geen enkele moeite om het probleem op te lossen.
Overigens enkele maanden geleden heb ik de app geinstalleerd, na een destijds geslaagde identificatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dit pesterijen. Op mijn verzoek om mij terug te bellen onderneemt men ook geen enkele actie (043-3646115, best rond 9.15 uur)

De oplossing

Het probleem oplossen, danwel bellen 043-3646115, best rond 9.15 uur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KNAB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KNAB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen