Klacht KNAB: Geen inzage in je rekening of melding van geblokkeerde afschrijvingen na opzeggen,na knab wijzinging

PastaGiraff#471

Mijn rekening die ik daar had lopen. Het feit dat ze zomaar hun beleid hebben aangepast. Onder bedreiging en onder druk zetten van maatregelen vind ik niet bij een bank thuis horen. Ik heb daar mijn rekening opgezegd. Het feit dat andere banken weken de tijd nodig hebben voor overstappen is ook en belachelijk in deze tijd van het snelle digitale. Maar nadat je opzegd heb je nog 15 maanden de tijd om je rekening te bekijken. Dit is geblokkeerd, je mag het wel inzien als je alsnog die gevoelige informatie doorstuurd. Ik vind dit zeer slechte service en brengt je in de problemen. Door het feit dat alles in een digitale molen zit die onderbroken wordt en waardoor je geen inzage hebt of een melding van krijgt. Ik vindt dit knab bank zwaar aan te rekenen.

Alsnog informatie sturen over afschrijvingen die nu geblokkeerd worden omdat ik recht heb op 15 maanden inzage. Zonder het moeten doorgeven van gevoelige persoonlijke informatie, omdat ik daarom mijn lidmaatschap heb opgezegd.

Wij vinden dat KNAB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KNAB?