Klacht KNAB: Knab eist heridentificatie per bank app op moderne smartphone

Klachtnummer
# 476963
Gebruiker
Klager#101
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Knab vraagt met een e-mail me opnieuw te identificeren met hun bank app. Ik heb geen moderne smartphone, en het enige dat ik kan doen is van bank wisselen. Ik moet het echter wel heel snel doen: Binnen 2.5 weken mag ik niet meer bij mijn geld en wordt mijn rekening opgeheven. Ik heb gebeld (15 minuten in de wacht) en gelukkig 3 weken uitstel voor de overstap gekregen, maar dit is heel onprettig.

De oplossing

Standaard meer tijd om te kunnen overstappen. Tenminste een half jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KNAB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KNAB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen