Wij vinden dat KNAB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht KNAB: Knab eist heridentificatie per bank app op moderne smartphone
Details
Klacht
Knab vraagt met een e-mail me opnieuw te identificeren met hun bank app. Ik heb geen moderne smartphone, en het enige dat ik kan doen is van bank wisselen. Ik moet het echter wel heel snel doen: Binnen 2.5 weken mag ik niet meer bij mijn geld en wordt mijn rekening opgeheven. Ik heb gebeld (15 minuten in de wacht) en gelukkig 3 weken uitstel voor de overstap gekregen, maar dit is heel onprettig.Gewenste oplossing
Standaard meer tijd om te kunnen overstappen. Tenminste een half jaar.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.