Klacht KNAB: risico van fraude wordt door KNAB verhoogd door verplichte APP

Klachtnummer
# 539328
Gebruiker
F. Dykstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KNAB dwingt zijn klanten om alleen nog via de telefoon te betalen.
Deze telefoon APP vraagt maar om een code, terwijl voor betalen per internet het nodig is om te beschikken over: wachtwoord, gebruikersnaam, scanner, pinpas en pincode. Gezien de huidige hackers gevaren is het bizar om klanten zulke risico's in hun maag te splitsen

De oplossing

internet bankieren handhaven voor het doen van betalingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KNAB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KNAB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen