Opgelost door Knaek: Abonnement is na bevestiging stopzegging niet stopgezet!

content Opgelost
Mohammad Mo

Ongeveer een jaar geleden heb ik een Knaek abonnement afgesloten. Echter had ik niets aan de aanbiedingen van Knaek. Ik heb het ongeveer rond februari proberen stop te zetten. Echter kreeg ik bij het afmelden een bericht dat mijn email niet bekend was bij hun. Ik ging er dus vanuit dat het wellicht wel goed zou zijn. Vervolgens heb ik in augustus een 'leuk' mail ontvangen dat mijn abonnement is verlengd en ze €25,- mag betalen. Na enkele mailcontacten kreeg ik te horen dat ik het ergens voor juni had moeten stopzetten (ik had het in februari gedaan, maar blijkbaar niet goed). Het liep een beetje uit in een discussie, omdat ik vond dat ze stilzwijgend mijn abonnement hebben verlengd. Vervolgens heb ik hier een klacht van geplaatst op dit platform en werd mijn klacht meteen serieus genomen. De medewerker heeft mij gebeld en ze heeft aangegeven dat ze mijn abonnement wil stopzetten, zodat de klacht wordt opgelost. Hierop heb ik geantwoord dat ik de volledige klacht zal verwijderen. Alles bleek dus opgelost te zijn en de medewerker vertelde me dat ze het geld waarschijnlijk nog gaan afboeken, dus ik zou het gewoon weer moeten terugboeken van mijn rekening. Dit had ik dus gedaan en ik dacht dat het opgelost zou zijn... ongeveer 2 weken geleden begon ik weer mailtjes te ontvangen van Knaek. Blijkt dat mijn abonnement NIET is stopgezet en ze kunnen hier ook niets over terugvinden. Het lijkt er dus op dat er helemaal niets is gebeurd en ze mij ook niet geloven als ik de gegevens van de medewerker geef. In mijn laatste mail heb ik de naam van de medewerker doorgegeven en hen gevraagd om contact met mij op te nemen en hun telefoonnummer aan mij te geven, zodat ik zelf contact met hun kan opnemen. Inmiddels al een aantal dagen/week niets meer van ze vernomen. Daarnaast kan ik nergens een telefoonnummer van ze vinden. Wat een waardeloos bedrijf. Je blijft maar bezig. Mijn advies: sluit geen abonnement af. De kortingen slaan nergens op (wellicht zou je er enkele kunnen gebruiken) en het is heel lastig om normaal contact met ze te krijgen.

Stop met het verspillen van mijn tijd en val me niet meer lastig
Geld terug/compensatie
Hallo, Fijn dat het nu is opgelost. Ik laat de klacht dit keer wel staan. Zo heb ik in ieder geval bewijs van wat er allemaal is afgesproken. Dank dat ik knaak tot 31 juli 2020 mag gebruiken. Echter heeft mijn account sowieso maar een maand of 2/3 gewerkt. Ik heb hier geen inloggegevens voor.

Hallo,

Graag ontvang ik nog een antwoord.
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Knaek?