Klacht Knaek: Kan geen gebruikmaken van de dienst door probleem met Knaek-ID en slechte communicatie vanuit Knaek.

Klachtnummer
# 685411
Gebruiker
Consument839511
Datum
17 reacties

Details

Klacht

Sinds ik mijn Knaek-ID op 26 juni 2023 bestelde, inclusief het afronden van de betaling op diezelfde datum, heb ik het probleem ervaren dat mijn Knaek-ID door de app als ongeldig werd herkend: dit probleem was op 21 juli 2023 verholpen. Na het bestellen en betalen van mijn Knaek-ID heb ik dus bijna een maand lang geen gebruik kunnen maken van mijn onbeperkte Knaek-account.

Op 15 augustus 2023 had de Knaek-app mijn Knaek-account ongevraagd uitgelogd: bij het opnieuw invoeren van mijn Knaek-ID, na opnieuw te hebben ingelogd in de Knaek-app, kreeg ik nu echter de melding: "Je hebt al eerder een lidmaatschap gehad". Op 15 augustus 2023 heb ik Knaek hierover een mail gestuurd: op 23 augustus 2023 kreeg ik van Knaek een mail terug met de boodschap: "We verwachten je bericht binnen ongeveer twee werkdagen te beantwoorden". Na op 31 augustus 2023 nog geen mail te hebben gekregen, heb ik Knaek gebeld op 1 september 2023: ik kreeg een automatisch bericht met de boodschap: "Momenteel zijn we niet of nauwelijks op kantoor i.v.m. de Knaek-promtieperiode. Herdoor kunnen we je helaas niet te woord staan....Als je vragen hebt, mail dan....door de drukte duurt het beantwoorden van de mails mail langer dan je gewend bent....", waarna de oproep werd beïndigd.

Ik betreur de slechte werking van de app en de onbereikbaarheid van de klantenservice: ik voel mij niet serieus genomen door Knaek. In de tussentijd vrees ik dat ik straks wél moet betalen voor de tijd waarin ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn onbeperkte Knaek-account.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Knaek het probleem met de herkenning van mijn Knaek-ID zo spoedig mogelijk verhelpt en dat zij mij het geld teruggeven voor de dagen waarin ik wegens dit probleem geen gebruik heb kunnen maken van het onbeperkte Knaek-account.

17 reacties

  1. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen reactie vanuit Knaek ontvangen
  2. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen reactie vanuit Knaek ontvangen
  3. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen reactie vanuit Knaek ontvangen. Telefonisch is Knaek nog steeds onbereikbaar.
  4. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen reactie vanuit Knaek ontvangen.
  5. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen reactie vanuit Knaek ontvangen.
  6. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Telefonisch is Knaek nog steeds onbereikbaar.
  7. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen reactie vanuit Knaek ontvangen. Ik heb Knaek een tweede e-mail verstuurd vanuit een ander mailadres dan het mailadres dat ik op 15 augustus 2023 gebruikte, omdat Knaek in hun e-mail op 23 augustus 2023 verkondigde: "Jouw ticket komt namelijk na het versturen van een nieuwe e-mail weer onderaan in onze workload."
  8. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Ik ben in contact gekomen met Knaek via de mail die ik in mijn reactie op 6 oktober beschreef. Mijn probleem "ligt bij de developer": Knaek hoopt dat mijn probleem met mijn Knaek-ID deze week opgelost wordt. Knaek biedt aan om t.z.t. een gepaste oplossing te bespreken.
  9. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen nieuwe reactie vanuit Knaek m.b.t. de voortgang van de developer gekregen.
  10. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Op 11 oktober schreef Knaek in hun e-mail over mijn probleem dat Knaek hoopt dat: "het deze week opgelost gaat worden".

    Sindsdien heb ik geen bericht meer van Knaek ontvangen.

    Op 19 oktober heb ik Knaek een reply op hun e-mail van 11 oktober gestuurd, waarin ik vroeg naar de voortgang van de developer m.b.t. mijn probleem.

    Tot nu toe heb ik nog geen reactie van Knaek ontvangen.
  11. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen nieuwe reactie vanuit Knaek gekregen.

    Vandaag (27 oktober) heb ik Knaek een nieuwe e-mail gestuurd met daarin de vraag naar de voortgang van hun developer.

    Telefonisch is Knaek nog steeds onbereikbaar: de vooraf ingesproken boodschap: "Momenteel zijn we niet of nauwelijks op kantoor i.v.m. de Knaek-promotieperiode [...]" luidt, waarna de oproep beeïndigd wordt.
  12. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen nieuwe reactie vanuit Knaek ontvangen.
  13. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Op 4 november 2023 ontving ik een automatische e-mail met daarin het bericht: "We willen je via deze weg even laten weten dat we je niet vergeten zijn. Jouw ticket is nog bij ons in behandeling. We verwachten je bericht binnen ongeveer twee werkdagen te beantwoorden".

    Op 7 november 2023 ontving ik een mail van Knaek, waarin Knaek zegt: "De developer is er nog steeds mee bezig [...] Nogmaals ik ga wel gepaste compensatie voor je regelen zodra het is geregeld".
  14. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen nieuwe reactie vanuit Knaek ontvangen.
  15. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Nog geen nieuwe reactie vanuit Knaek ontvangen.
  16. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Op 21 november 08:33 heb ik Knaek een mail gestuurd met de vraag naar de voortgang van hun developer.

    Op 21 november 10:26 ontving ik van Knaek een mail met daarin de boodschap: "Onze developer heeft aangegeven dat jouw situatie "fixed" is [...]".

    Mijn Knaek-ID is nu inderdaad naar behoren geaccepteerd in de Knaek-app.

    Op 22 november 19:29 heb ik Knaek een mail gestuurd met daarin de vraag welke gepaste compensatie Knaek nu voor mij gaat regelen.
  17. Auteur
    Consument839511
    Datum
    Op 24 november deed Knaek mij een voorstel voor compensatie. Hier heb ik Knaek op 28 november een antwoord op gestuurd. Momenteel in afwachting op een reactie van Knaek.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Knaek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen