Klacht Knaek: Kan geen gebruikmaken van de dienst door probleem met Knaek-ID en slechte communicatie vanuit Knaek.
Details
Klacht
Sinds ik mijn Knaek-ID op 26 juni 2023 bestelde, inclusief het afronden van de betaling op diezelfde datum, heb ik het probleem ervaren dat mijn Knaek-ID door de app als ongeldig werd herkend: dit probleem was op 21 juli 2023 verholpen. Na het bestellen en betalen van mijn Knaek-ID heb ik dus bijna een maand lang geen gebruik kunnen maken van mijn onbeperkte Knaek-account.Op 15 augustus 2023 had de Knaek-app mijn Knaek-account ongevraagd uitgelogd: bij het opnieuw invoeren van mijn Knaek-ID, na opnieuw te hebben ingelogd in de Knaek-app, kreeg ik nu echter de melding: "Je hebt al eerder een lidmaatschap gehad". Op 15 augustus 2023 heb ik Knaek hierover een mail gestuurd: op 23 augustus 2023 kreeg ik van Knaek een mail terug met de boodschap: "We verwachten je bericht binnen ongeveer twee werkdagen te beantwoorden". Na op 31 augustus 2023 nog geen mail te hebben gekregen, heb ik Knaek gebeld op 1 september 2023: ik kreeg een automatisch bericht met de boodschap: "Momenteel zijn we niet of nauwelijks op kantoor i.v.m. de Knaek-promtieperiode. Herdoor kunnen we je helaas niet te woord staan....Als je vragen hebt, mail dan....door de drukte duurt het beantwoorden van de mails mail langer dan je gewend bent....", waarna de oproep werd beïndigd.
Ik betreur de slechte werking van de app en de onbereikbaarheid van de klantenservice: ik voel mij niet serieus genomen door Knaek. In de tussentijd vrees ik dat ik straks wél moet betalen voor de tijd waarin ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn onbeperkte Knaek-account.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Knaek het probleem met de herkenning van mijn Knaek-ID zo spoedig mogelijk verhelpt en dat zij mij het geld teruggeven voor de dagen waarin ik wegens dit probleem geen gebruik heb kunnen maken van het onbeperkte Knaek-account.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.