Klacht Knaek: Klacht KNAEK/CJP: opzegging abonnement per direct

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 315729
Gebruiker
Nkowaatjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in 2017 laten weten mijn abonnement stop te willen zetten. Dit heb ik per mail gedaan omdat de link om op te zeggen niet meer werkte. Dit komt doordat KNAEK deze een dag na verlopen verstuurde. Dit jaar is het weer hetzelfde liedje, terwijl ik in 2017 dus netjes aan heb gegeven dat ik dit abonnement in verband met afstuderen niet wens te verlengen.

De oplossing

Ik wil dat het abonnement als opgezegd wordt beschouwd en er daarmee geen betalingsverplichting bestaat. Ook verwijs ik ze naar de Wet Van Dam.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Knaek is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Nkowaatjes
    Datum
    Deze klacht staat er dubbel op.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nkowaatjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dubbele klacht. De klacht moet nog opgelost worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Knaek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen