Klacht Knaek: Slechte service, problemen niet oplossen en gewoon niet opzeggen als de klant daarom vraagt

PaarseCitroen#70

Sinds 2018 probeer ik Knaek al op te zeggen, nadat mij in 2016 een abonnement is aangesmeerd. Destijds werd het geformuleerd als een gratis dienst door de verkoper. Nou wilde ik het na het eerste jaar al opzeggen, maar dat kon alleen voor een bepaalde datum. Naja prima, dacht ik en dan zet ik het alvast stop voor het volgende jaar. Dus na een mail te hebben gestuurd ging ik ervan uit dat het in augustus 2018 stopgezet zou worden. Maar helaas ook toen werd moeilijk gedaan. Ik had het opnieuw ‘op tijd’ moeten stop zetten. Dus naja ben de moeilijkste niet en vooruit nog een jaar (terwijl ik nooit van de diensten gebruik heb gemaakt). Telefonisch zijn ze niet te pakken, wat heel frustrerend is en de ‘studenten’ die er werken kunnen maar beter weer wat gaan leren, want goed werken doen ze niet. Naja uiteindelijk voor elkaar gekregen dat het dan augustus 2019 is stopgezet en zou uit het incasso proces gehaald worden (hier heb ik de bewijzen van). Nou werd er toch weer afgeschreven in sept 2019.. Dus ik weer mailen, want bellen gaat niet. De medewerker vond het maar gek dat ik inderdaad had opgezegd, dus had ik de betaling teruggestort. Nu kreeg ik een mail terug dat ik me wellicht dubbel zou hebben geregistreerd, tja en nu werd ik echt gefrustreerd. Ik heb überhaupt nooit een account aangemaakt omdat het mij is aangesmeerd. Een medewerker had met mijn opzegging mijn mail in het systeem gezet, dus denk dat het daar is mis gegaan. Het mooiste moet nog komen, want in oktober hebben ze twee keer 25,- afgeschreven. WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG DAAR? Echt een schade..

Ik eis dat mijn lidmaatschap met terugwerkende kracht wordt geroyeerd op het moment dat het bevestigd was. Alle incasso’s moeten worden stopgezet en zet me op de zwarte lijst, zoals jullie mij dat hebben bevestigd. Ik heb nooit een tweede account gemaakt, dus zorg dat je je administratie in orde hebt.

Bijlagen

PaarseCitroen#70
    Graag ontvang ik een oplossing van Knaek
    PaarseCitroen#70
    Thanks, als het nu opgelost is ben ik tevreden;)

Ook een klacht indienen over Knaek?