Klacht Knape Installatie: Betreft factuur 28 juli j.l., en verkeerde installatie Itho ketel

Klachtnummer
# 74040
Gebruiker
heb ik niet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft factuur 28 juli j.l., en verkeerde installatie Itho ketel


Geacht installatiebedrijf Knape,

In oktober 2011 heeft u cv-ketel Itho geïnstalleerd. Sindsdien is er van alles misgegaan: te vaak geen verwarming en heet water, weigering apparaat waardoor te veel kosten en overlast voor mij. Naar ik begrepen heb, kwam dit door een gat in het rookgaskanaal vlak boven de ketel. Ik neem aan dat u ervaring heeft met het installeren van cv-ketels en alles goed checkt zodat het systeem goed functioneert. En daar vertrouwde ik op. Hier bent u echter ernstig in gebreke gebleven. Hoe kunt u van een leek verwachten het euvel te weten en verstand te hebben van cv-ketels?
Dit probleem heb ik aan de het klachtenkompas van de Consumentenbond voorgelegd zij begeleiden mij met de afwikkeling …

Binnen twee weken verwacht ik antwoord van u …

Met vriendelijke groet,

Lucie Heins-Schenderling
Burchtlaan 2
2242 GH Wassenaar
tel.: 070-5118727

De oplossing

Vanaf oktober 2011 nieuwe cv-ketel Itho geplaatst door installatiebedrijf Knape steeds weigering apparaat gehad waardoor wij zonder verwarming en warm water zaten, ook in vrieskou. Na reparaties door Knape + steeds nota's aan ons adres na ongeveer een maand weer hetzelfde euvel. Pas kort geleden heeft Knape Itho erbij gehaald (ook voor onze rekening) en eindelijk dan is het euvel ontdekt. De afgelopen bijna drie jaar heb ik veel overlast en kosten gehad. Het is niet redelijk dat ik door een fout van Knape de kosten daarvan moet betalen. De gewenste oplossing is dat de overbodige kosten aan mij terugbetaald en ook de nota van Itho ...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Knape Installatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Knape Installatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen