Klacht KNB: In mijn beschrijving zult u lezen dat zelfs overkoepelende KNB zijn leden Notarissen niet aanpakt !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 389800
Gebruiker
Notariaat-blunder
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vanaf de scheiding waarbij ik duidelijk even slecht heb opgelet in

Blaricum en de overbrugging (waar niets over op afrekening stond)

glad over het hoofd heb gezien.




Ik liet verschillende mensen zoals belasting invullende vriend kijken

maar wij bekeken allemaal de afrekening van [verwijderd] en geen

mens kon verzinnen dat [verwijderd] zo stom was geweest.




Pas in 2008 toen ik wonende in Drenthe rust kreeg en de stomme

fout ontdekte nam ik contact op met [verwijderd].




Notaris [verwijderd] verdedigde zich plotseling met de stelling

het als een gift /schenking te hebben gezien terwijl hij zei geen brief

te hebben ontvangen.

Had echter nooit vragen gesteld en ook geen schenking opgesteld

papieren opgesteld (of voorgesteld) wat voor zo'n bedrag nodig is !




Om verder op uw vraag in te gaan over mijn acties:

Vanaf mijn ontdekking [verwijderd] vaak tot actie gemaand.

Mijn ex [verwijderd] er op aangesproken.

Vrienden van ons getracht te laten bemiddelen.

Haar familie uit de financiële wereld benaderd.

Zoals [verwijderd] van [verwijderd]

[verwijderd] gehuwd met jonger zusje.

( Bleek zich er ook allemaal mee bemoeid te hebben).

KNB [verwijderd] benaderd.

KNB [verwijderd] benaderd.

KNB [verwijderd] benaderd.

Nationale Ombudsman benaderd.

Stukken opgevraagd Sdu afd. Ceviel recht zaak: [verwijderd]

Ben er afgelopen jaren nooit mee in vrede gekomen en getracht

steeds weer op vredige manier dit op te lossen.




[Verwijderd] kreeg afgelopen jaren de erfenis van gehele

familie 1e [verwijderd] € 500.000.-- schoon vervolgens van de

Moeder [verwijderd] een dergelijk bedrag en nu [verwijderd]

met ook weer een hele schuif euro's !!




Maar het is nooit genoeg terwijl ze bijvoorbeeld tegen vrienden

zoals [verwijderd] (ooit Laren) heeft toegegeven dat ik gelijk

heb maar wenst niets te schikken of correct uit te betalen !




Ik noemde hierboven enkele acties voor de vuist weg maar er is

meer ondernomen tot de dag van dag aan toe namelijk:

Sinds 05-2018 tevens overleg met Notaris [verwijderd] die

nog bevestigde dat het allemaal niet verjaard is en beloofde er een

deurwaarder op te zetten teneinde deze lijdensweg te beëindigen.

Gewenste oplossing

Ik zou willen dat Notaris [verwijderd] aangepakt gaat worden en tevens mijn Ex echtgenote via een deurwaarder alle rekeningen worden geblokkeerd tot zij haar verplichtingen is nagekomen en mijn Overbrugging op haar woning retour zal geven ! Bij voorbaat mijn dank indien u tot actie wil komen. Vr.gr. J.C. [verwijderd]
Geboden oplossing
De KNB heeft helemaal niets voor mij gedaan. De KNB is er voor om Blunderende Notaris in Blaricum uit de wind te houden en niet voor benadeelde Particulieren die de dupe zijn ! Een waardeloze instantie in het leven geroepen door Notarissen vóór Notarissen ! Particulieren zijn vogelvrij als ze een klacht indienen tegen/over een Notaris kantoor. Ik verwacht er allemaal totaal niets meer van nu mij is gebleken dat zelfs Advocaten met goede bedoelingen mij afraden een Notaris aan te pakken aangezien ze 100% ingedekt zijn tegen aanklachten en de KNB ze afdekt, waardoor het mij kapitalen zal kosten zonder ooit resultaat te boeken. Dat Notariaat wilde van mij zelfs € 1000.-- ontvangen als ik wenste dat ze gemaakte fouten probeerden te herstellen ! Maar deden er niets voor. Ter verdediging kreeg ik te horen dat ze mijn overbrugging overboeking zagen als schenking. Maar een schenking akte hadden ze niet gemaakt dus ook dat is een leugen voor bestwil.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    KNB
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer [verwijderd],

    U geeft aan niet tevreden te zijn over een notaris, toegevoegd notaris of kandidaat-notaris. Indien u klachten heeft over een notaris heeft u - zoals al eerder door de KNB aan u kenbaar is gemaakt - een aantal mogelijkheden. U kunt uw zaak voorleggen aan de geschillencommissie notariaat, de notariële tuchtrechter of de civiele rechter. Op deze wijze kan uw klacht over de notaris door een onafhankelijke derde worden beoordeeld en wordt bovendien duidelijk welke actie nog van de notaris, toegevoegd notaris of kandidaat-notaris verwacht mag worden. Meer informatie over deze mogelijkheden alsmede de nodige contactgegevens zijn terug te vinden op: https://www.notaris.nl/de-notaris/klachten-over-de-notaris .

    Met vriendelijke groet,

    De KNB

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KNB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen