Klacht KNHS: Automatisch verlening startpas

Klachtnummer
# 304205
Gebruiker
charlieqx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ieder jaar vraag ik een startpas aan. Dit jaar ben ik vanwege een blessure niet in staat om wedstrijden te rijden. Maar nu wordt bij de KNHS, de startpas automatisch verlengd. Zelf heb ik het ontzettend druk, waardoor die mail daarover mij waarschijnlijk voorbij gegaan is. Helaas hebben ze mijn pas voor een jaar verlengd en ben ik gedoemd om € 114,- te betalen. Ook is dit jaar de prijs van een startpas wéér omhoog gegaan. Wat ik gezien, ik er geen gebruik van maak best zonde van mijn geld vind. Gebeld met de klantenservice, en daar erg onvriendelijk behandeld...

De oplossing

Ongedaan maken van factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KNHS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KNHS?