Opgelost door Kniestmultimedia.nl: Domein onterecht opgezegd en nu geen enkele reactie

content Opgelost
mpboom

Mijn domeinnaam is maandag 3 juli in quarantaine geplaatst. Er was betaald t/m 4 juli 2018. Hier zijn bankafschriften en facturen van Kniest zelf waarop staat 'betaald'. Ook heb ik de 2 waarschuwingsmails die het SIDN heeft verstuurd niet ontvangen en Kniest heeft mij er ook niet van op de hoogte gesteld dat mijn domein zou worden opgezegd. Direct gebeld en gemaild. Op de mailtjes is nooit een antwoord gekomen. Op het bellen steeds alleen een callcenter dat niets kon doen, behalve één keer. Toen kregen we een medewerker aan de lijn die toen heeft toegezegd dat het domein woensdag 5 juli weer online zou zijn. Die belofte is niet (zoals verzocht) schriftelijk bevestigd en ook niet nagekomen.

Ik heb contact opgenomen met het SIDN en die zeggen dat Kniest zelf met één druk op de knop het domein weer actief kan maken. Daar zitten wel kosten aan verbonden. Ik verwacht dat Kniest het domein weer actief maakt en de kosten daarvoor op zich neemt.

Kniestmultimedia.nl
    Domeinnaam is opgezegd door de klant, dit is door het systeem gewoon verwerkt.

mpboom
Het probleem is nu uiteindelijk, na ruim een week geen reactie, opgelost. Echter ben ik nog steeds niet van mening dat het systeem de ‘opzegging’ niet correct heeft verwerkt. Als je niet opzegt bij uw systeem wordt het abonnement automatisch verlengd. Daarom heb ik EERST de domeinnaam t/m 4 juli 2018 betaald en DAARNA het abonnement opgezegd om automatische verlenging te voorkomen. Misschien moet u maar overwegen om twee verschillende knoppen te maken; één om niet meer automatisch te verlengen en één om het abonnement per einde periode op te zeggen. Ook stuurt het SIDN aan u 2 waarschuwingen over de opzegging moeten krijgen. Het is misschien handig om de klant te laten weten dat het SIDN een brief/mail heeft gestuurd over iets wat eigenlijk van de klant is. In ieder geval bedankt dat het nu na een week bellen/mailen opgelost is.

Ook een klacht indienen over Kniestmultimedia.nl?