Klacht Knife4life: Artikelen retour gestuurd, geen geld teruggekregen.

Klachtnummer
# 8653
Gebruiker
Rob Ernst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind juni 2012 heb ik via het internet de Kaiserhoff combiset van 3 braadpannen besteld. Bij aflevering bleek de middenmaat pan beschadigd en na gebruik van de grote pan was deze krom getrokken. Ik heb de voorvallen beide meteen via email gemeld bij de leverancier met mijn voornemen de set te retourneren. Geen reactie op mijn mail, terwijl ze me een retourneer adres hadden moeten toezenden, zoals ze zelf aangeven op hun site. Ik heb de pannen 5 juli geretourneerd naar een adres in Best dat ze gebruiken en sindsdien niets meer vernomen. Na 3 weken niets vernomen te hebben, gisteren gebeld met het 06-nummer dat ze aangeven, geen reactie op het inspreken van de voicemail. De tekst van de voicemail is, "je spreekt met de voicemail van ..............., spreek in na de piep. Een vreemde gang van zaken voor een legitiem bedrijf??!!
Ik ben benieuwd of ik mijn geld nog terug zie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Knife4life hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Knife4life?