Klacht Knife4life: Beschadigde en inferieure Pannen set

Anoniem

Ik heb op 2aug een pannenset bestelden met ideal betaald de zending zou binnen 3dgn geleverd worden met het ordernr 1656 na 10 dgn wachten gemaild,mail gekregen dat ze alsnoch gestuurd zouden worden en als er iets mis mocht zijn met de zending ik moest mailen naar frankyv@upcmail.nl dan zou de klacht snel verholpen worden, ze kwamen 15 aug aan doch er bleken 2 pannen beschadigd te zijn en ze waren zo dun dat ze gelijk krom zouden trekken dus ik mailde naar dat adres doch dit lukte niet daar de server liet weten dat dit adres niet bestond toen naar knife4life gemaild dat ik ze terug wilde sturen en naar welk adres of een telefoonnummer doch hierop werd niet gereageerd daarna noch 2 maal het geprobeerd via een contactformulier waarop ik op 2 en 12 sept een electronische gegenereerde mail te horen kreeg dat mijn mail ontvangen was en er terug gemaild zou worden maar tot op heden niets meer gehoord.

Ik heb al aangegeven dat ik de set wil retourneren en mijn geld terug wil hebben.

Wij vinden dat Knife4life hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Knife4life?