Opgelost door Knip en Go.nl: Haar verknipt en heel onprofessioneel behandeld

V-

Afgelopen vrijdag 28 juni heb ik mijn haar laten knippen bij Knip en go Hengelo.
Een jong meisje met lang blond haar heeft mijn haar geknipt.
Ik had aangegeven dat ik een lange bob wou die naar binnen valt. Je kon merken dat ze een rotdag had, want ze heeft tijdens het knippen niets gezegd tegen mij. Uiteindelijk toen ze klaar was aangegeven dat dit niet is wat ik bedoelde.Je kon zien dat ze mijn haar verknipt had, stukken eruit en totaal niet goed geknipt. Hier reageerde ze onprofessioneel op, waardoor ik z.s.m weg wou. Mijn haar zag er niet uit.

Die dag nog naar een andere kapper gegaan, en die bevestigde mijn conclusie. Uiteindelijk heb ik noodgedwongen mijn haar ik een korte bob moeten laten knippen. En doordat er stukken uit zijn geknipt kon de kapper het niet helemaal goed herstellen. Mijn haar moet eerst aangroeien voordat er een goed model in geknipt kan worden.

Ik baal heel erg van de manier hoe ik behandel ben. En eis dan ook mijn geld terug van Knip en Go Hengelo.
De klacht is netjes opgelost. Na een prettig gesprek en in goed overleg krijg ik een tegoedbon opgestuurd.

Knip en Go.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

V-
    Helaas tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Ook een klacht indienen over Knip en Go.nl?