Klacht KNMT: Klacht tegen klachtenfunctionaris van KNMT

lunasito

Ik heb klacht geschreven over de tandarts , die heeft mijn nooit van te voren over de hoge rekening geïnformeerd. Deze tandarts heeft de "kijkoperatie"bij mij uitgevoerd voor de vaststelling van scheur in de wortel, en dankzij deze zware ingreep ik werd meer dan een maand ernstige ziek geweest en kan niet meer werken bij mijn bedrijf. Dit heeft aan mij veel geld gekost. Ik heb zeer zware ontsteking onder de kroon en met deze conditie de zwaare ingreep aan de ontsteking onder de kroon is zeer slecht afgelopen. Normaal gesproken de aanwezig van de scheur in de wortel is zeer makkelijk kunnen opsporen met behulp van de drie dimensioneel fototoestel, de kosten van de foto's is ongeveer euro 35 en de maken van de foto's is niet schadekijk, maar deze specialist heeft geen drie dimensioneel fototoestel en hij gebruikt zware operatie welke is gevaarlijk en veel geld kosten. Bij KNMT ik heb de drs.Joke Luitwieler als de klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris stond naar mijn mening teveel aan de kant van de tandarts. Ze heft geprobeerd teveel om mij in een bepaalde richting te sturen om de klacht opgelost te krijgen. De tandarts heeft de verkeerde code gedeclareerd voor meer geld te verdienen .De klachtenfunctionaris drs.Joke Luitwieler heeft verkeerde beslissingen genomen over de behandeling, welke de tandarts heeft aan mij aangeboden -de wortelkanaal behandeling via de kroon uitvoeren. De andere erkende specialist heeft aan mij verteld dat dit is niet mogelijk omdat de wortel en een kroon is zwaar beschadigd en is geen sprake over de behandeling van de wortelkanaal via de kroon. De klachtenfunctionaris drs.Joke Luitwieler heeft verkeerde conclusie genomen, dat de wortelkanaalbehandeling is wel mogelijk. De klachtenfunctionaris drs.Joke Luitwieler is geen specialist en allen specialist kunnen vaststellen over mogelijkheden over deze behandeling

Een excuus

KNMT is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KNMT?