Klacht KNMV verzekeringen: Beëindiging verzekering onmogelijk

Frans Zwart

Ik zit al een jaar vast aan een motorverzekering voor een motor die ik een jaar geleden verkocht heb.
Na meerdere malen te hebben verzocht mijn verzekering te beëindigen zit ik nog steeds vast aan de verzekering.

Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben stopt de conversatie ineens vanuit hun kant.
Via Facebook heb ik weer contact kunnen leggen maar dat draait wederom ook uit op niets.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om mijn verzekering te beeïdigen voor een motor die niet meer op mijn staat en waarvan de exacte vrijwaring tijd en datum bekent is?

Ik word hier gewoon aan het lijntje gehouden, zolang hun maar hun centjes verdienen is toch niets aan de hand?

De verzekering wil ik met terugwerkende kracht beëindigen en mijn teveel betaalde premie vanaf de vrijwaring (19-07-2019) terug ontvangen.

Polisnummer TG0047641/02002

KNMV verzekeringen
    Er is contact opgenomen met verzekerde.

Frans Zwart
De verzekering is eindelijk beëindigd maar de teveel betaalde premie is nog niet terug betaald en ik ben bang dat dat niet zonder veel moeite en spamming gaat lukken...

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?