Opgelost door KNMV verzekeringen: Diefstal motor na 5 maanden nog steeds niet afgehandeld.

content Opgelost
Poeyan

Zeer slechte klantenservice en dienstverlening. Mijn motor is inmiddels ruim 5 maanden geleden gestolen. Als ik zelf het initiatief niet neem om te bellen/mailen wordt er niks gecommuniceerd over de voortgang. In de begin fase werd ik zelfs afgepoeierd dat ik maar moest wachten en niet “telkens bellen”. Alles word in de schoenen van de “hoofdverzekeraar” geschoven; de Allianz.
Eerst is het, het onderzoek. Dan is er stormschade geweest en is de werkdruk hoog. Dan zijn er vakantie periodes en kan mijn zaak niet verder behandeld worden in verband met afwezigheid van behandelaar en personeel. Elke keer is er iets. Maar geen verheldering. Ik zou hiervoor begrip hebben als mijn zaak recentelijk in behandeling was genomen, maar na 5 maanden wachten is dit zacht uitgedrukt onacceptabel. Opmerkelijk is dat 5 maanden na dato KNMV de automatische incasso voor de maandelijkse premie nog niet heeft stop gezet, en elke maand keurig afboekt vanaf mijn rekening. Echter behalve excuses geen vooruitgang betreft mijn zaak.
Elke week worden er valse beloftes gemaakt door de medewerkers van de KNMV. Elke week word er belooft dat ik binnen aantal dagen door de “behandelaar” bericht krijg. Echter heeft de behandelaar het te druk. Gezien het feit ik al 5 maanden aan het wachten ben, kunt u zich voorstellen dat “druk” niet het wenselijke antwoord is waar ik genoegen mee neem.

Ik voel mij als klant absoluut niet serieus genomen. Ik voel me meer een “grap” dan een “klant”
Na 5 maanden dagelijks meerdere malen mijn e-mail te controleren, keer op keer geen bericht krijgen, is mijn geduld opgeraakt. KNMV heeft mij sterk het gevoel gegeven dat zij mij traineren en misbruik maken van hun machtspositie.
Ik ben tevens ook lid van de KNMV motor vereniging. Ik was mijn vrienden altijd aan het enthousiasmeren om ook klant te worden bij de KNMV, ik was getrapt in de mooie verhalen en thermen als “van motor rijders voor motor rijders”. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving klant gemaakt bij u. Uiteraard zal ik hen ten zeerste aanraden om spoedig over te stappen naar een andere verzekeraar gezien mijn ervaringen.
Wees gewaarschuwd.

Conform de algemene voorwaarden van de KNMV heb ik mijn volledige medewerking verleend en geduld getoond. Ik wil mijn geld om een nieuwe motor te halen.

KNMV verzekeringen
    Geachte heer Saidlou,
    Dank voor uw bericht. Per mail stuur ik u een ontvangstbevestiging van uw klacht. Daarnaast zet ik uw klacht door naar de schadedesk met het verzoek dit met spoed op te pakken en met u in contact te treden.
    Met hartelijke groet,
    Chantal Simons
    Claims & Complaints Aon

Poeyan
Zojuist bericht gehad van de KNMV dat het schade bedrag is overgemaakt naar mijn rekening. Hiermee is de melding volledig en uiteindelijk maar wens afgerond.

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?