Klacht KNMV verzekeringen: Herinneringen voor premiebetaling motorverzekering die per 28 november is beëindigd door overlijden verzekeringnemer

Gemma

Voor de motorverzekering die per 28 november is beëindigd aangezien mijn man de verzekeringnemer was overleden werd in december premie afgeschreven., naast de premie die afgeschreven werd voor dezelfde motor en op mijn naam is afgesloten. Daar dit onterecht was heb ik het bedrag van de premie van mijn man gestorneerd en meteen telefonisch melding gemaakt. In januari ontving ik een aanmaning. Later ontving ik een bedrag retour van de knmv, hierin bleek de premie van december te zijn meegenomen. Hierop heb ik het teveel terugbetaalde zelf overgemaakt . Eind januari werd opnieuw die premie afgeschreven. Deze op verzoek van knmv gestorneerd daar al betaald was. In februari weer aanmaning. Wederom telefonisch contact. Zou geregeld worden. Ook na nieuwe aanmaning email gestuurd. Geen antwoord op gekregen. 26 April herinnering ontvangen gericht aan erven om premie februari te betalen . Ondanks belofte dat er geen aanmaningen meer zouden komen en het geregeld zou worden ,

Een schrijven dat er geen premie openstaat en dat alles geregeld is en er geen herinneringen of aanmaningen meer worden gestuurd.

KNMV verzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?