Opgelost door KNMV verzekeringen: KNMV verzekeringen betaalt teveel betaalde premie niet terug, na opzeggen van motorverzekering.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 331084
Gebruiker
G.W.P. Bams
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 september 2018 heb ik mijn motorverzekering opgezegd. Op 12 september kreeg ik een creditfactuur, maar die is tot op heden niet betaald. Ondanks vele mailtjes, vaak niet beantwoord, soms met een toezegging. Maar er komt geen geld. Bellen heeft geen zin, eindeloze wachttijden.We zijn inmiddels twee maanden verder...

De oplossing

Per direct mijn teveel betaalde premie terugboeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KNMV verzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.W.P. Bams
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klachtenkompas heeft niets gedaan. Ik heb het zelf opgelost. Dat heb ik zeker al 4 maal aan klachtenkompas gemeld, maar dat wil kennelijk niet doordringen bij de medewerkers van klachtenkompas. Ik word iedere week lastiggevallen met een mailtje over een allang opgeloste klacht....het is een warboel bij klachtenkompas. Allemaal erg slecht.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?