Opgelost door KNMV verzekeringen: Mijn omgeving (online) is onvolledig, klantenservice zeer slecht bereikbaar.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 422927
Gebruiker
M.B. Teggeler- Niehoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slecht bereikbaar.
1 online inloggen werkte niet. De link "wachtwoord wijzigen" werkte niet. Mail gestuurd. Na 2 weken nog steeds geen reactie.
Gebeld. 40 min in de wacht en de verbinding was verbroken.
2e keer gebeld, na 15 min in de wacht contact. Inlog is gereset.
Online ingelogd. Blijkt de polis van de verzekering niet online te staan. Alleen den polisvoorwaarden.
Wederom gebeld. Diverse keren in de wacht gestaan. Na contact hebben ze beloofd de polis te versturen per post. Het is inmiddels 5 dagen later en nog steeds niets ontvangen.

De polis heb ik nodig voor mijn jachtakte verlengen bij de politie. Inmiddels de afspraak bij de politie moeten verzetten ivm ontbrekende informatie.

De oplossing

Ik wil mijn polis van mijn jachtverzekering voor 15-2-2020

1 reactie

  1. Auteur
    KNMV verzekeringen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Teggeler,

    Ik stuur u een e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Aon Verzekeringen

    Team Claims & Complaints

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.B. Teggeler- Niehoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?