Klacht KNMV verzekeringen: opzeggen van motorverzekering

Klachtnummer
# 134336
Gebruiker
JPio
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds de schorsing van mijn motor probeer ik vanaf 22 september mijn verzekering op te zeggen. Ondanks diverse mails al dan niet via hun eigen kontaktformulieren en telefoontjes met hun klantenservice, is er nog steeds niets gebeurd en krijg ik zelfs een aanmaning op 20 oktober.
De reaktie op de kontaktformulieren is een automatisch bericht waarin staat "Wij behandelen dit zo snel mogelijk". Ik heb op geen enkele wijze een antwoord mogen ontvangen.

De oplossing

Opzeggen van alle gerelateerde verzekering mbt dit voertuig!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KNMV verzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?