Klacht KNMV verzekeringen: Wijziging verzekeringsvoorwaarden

a.havenaar

Afgelopen week ontving ik het nieuwe polisblad van mijn KNMV verzekeringen. Sinds jaar en dag heb ik bij hen auto en motorverzekeringen lopen. Sinds kort hebben zij zonder hun klanten daar adequaat over te informeren het zeswielen plan afgeschaft.
Ik heb 20 schadevrije jaren opgebouwd, maar door de afschaffing van deze regeling wordt mijn auto nu behandeld vanaf datum verzekering, in dit geval 2013. En kennen ze 3 schadevrije jaren toe. Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat KNMV zo met haar klanten omgaat en hen honderden euro's meer voor verzekeringen laat betalen, door hen hun schadevrije jaren af te nemen. Bij telefonische navraag, krijg je een ingestudeerd riedeltje van een goedbedoelde klantenservice dame, maar krijg je geen echt antwoord op je vragen. Het lijkt mij wettelijk onjuist dat KNMV op deze wijze regels hanteert.

Bestaande klanten, kun je niet hun schadevrije jaren afnemen en doodleuk nieuwe regels gaan invoeren.

KNMV verzekeringen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?