Klacht KNMV verzekeringen: Zeer slechte klantenbinding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362390
Gebruiker
Raynor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na jaren lid te zijn geweest wordt ik geconfronteerd met incasso kosten.

Onlangs ontving ik van een incasso buro een rekening. Ik had blijkbaar de gehele incasso procedure van de KNMV gemist. Het hoe en waarom interesseerde mij niet en ik heb de lidmaatschap kosten aan de KNMV voldaan. Overigens is dit de eerste en enige keer dat dit is gebeurt in zeker 15 jaar lidmaatschap.

Vervolgens heb ik bij het serviceteam het verzoek gedaan de incassokosten in te trekken op basis van het lange lidmaatschap en de goede klantrelatie. Tot mijn verbazing stelde het serviceteam zich zeer officieel op en bleven zijn maar herhalen dat de procedure omtrent de incasso was gevolgd en ik dus moest betalen.

Deze klantbenadering valt mij zeer tegen, zeker van een organisatie die zich veelvuldig profileert als klant en consument gericht. Wellicht heb ik niet de juiste persoon gesproken en kan iemand met beslissingsbevoegdheid wel de gevraagde coulance verlenen.

De oplossing

De incassokosten intrekken

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raynor
Datum
Uiteindelijke oplossing
KNMV heeft in het geheel niet gereageerd. Klantbelang komt op de laatste plaats!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KNMV verzekeringen?