Opgelost door Knolpower.nl: Bestelling niet compleet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148907
Gebruiker
Marina
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 18-11-15een bestelling geplaatst. Omdat ik niets had ontvangen heb ik een mail gestuurd op 30-11-15. Ik kreeg een mail terug met de melding dat een product op dat moment niet leverbaar was. Ik heb toen verzocht om de overige twee producten wel op te sturen en het niet leverbare product in backorder te zetten. Op 8-12-15 kreeg ik bericht dat ze het de dag erna zouden opsturen. Omdat ik op 15-12-15 nog steeds niets had ontvangen heb ik wederom gemaild. Ditmaal kreeg ik een mail terug dat op 8-12-15het pakket was verzonden. Toen ik op 29-12-15 nog steeds niets had ontvangen ben ik weer gaan mailen, maar zonder reactie. Op 12-1-16 heb ik weer gemaild en tevens een online klachtenformulier ingevuld. Wederom geen reactie. Heden, 16-1-16 kreeg ik van DHL een pakketje. Dit betrof het product dat in backorder stond. De andere twee producten stonden op de afleveringsbon vermeld als verzonden op 8-12-15. Dit pakket heb ik echter nooit gekregen........ en op mails wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

De bestelde producten verzenden..... de kinderen zitten al maanden te wachten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Knolpower.nl
    Datum
    We hebben een mail gestuurd om de klacht op te lossen.
  2. Auteur
    Marina
    Datum
    Heb direct een mail gekregen van Knolpower. Ze gaan de bestelling opsturen zodra ze de producten hebben. Hartstikke fijn.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Knolpower.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen