Opgelost door Knolpower.nl: Bestelling niet compleet geleverd

Marina

Op 18-11-15een bestelling geplaatst. Omdat ik niets had ontvangen heb ik een mail gestuurd op 30-11-15. Ik kreeg een mail terug met de melding dat een product op dat moment niet leverbaar was. Ik heb toen verzocht om de overige twee producten wel op te sturen en het niet leverbare product in backorder te zetten. Op 8-12-15 kreeg ik bericht dat ze het de dag erna zouden opsturen. Omdat ik op 15-12-15 nog steeds niets had ontvangen heb ik wederom gemaild. Ditmaal kreeg ik een mail terug dat op 8-12-15het pakket was verzonden. Toen ik op 29-12-15 nog steeds niets had ontvangen ben ik weer gaan mailen, maar zonder reactie. Op 12-1-16 heb ik weer gemaild en tevens een online klachtenformulier ingevuld. Wederom geen reactie. Heden, 16-1-16 kreeg ik van DHL een pakketje. Dit betrof het product dat in backorder stond. De andere twee producten stonden op de afleveringsbon vermeld als verzonden op 8-12-15. Dit pakket heb ik echter nooit gekregen........ en op mails wordt niet gereageerd.

De bestelde producten verzenden..... de kinderen zitten al maanden te wachten.

Knolpower.nl
    We hebben een mail gestuurd om de klacht op te lossen.
    Marina
    Heb direct een mail gekregen van Knolpower. Ze gaan de bestelling opsturen zodra ze de producten hebben. Hartstikke fijn.

Ook een klacht indienen over Knolpower.nl?