Klacht Knoopcelshop.nl: Ik heb op 4 april een kleine bestelling gedaan,maar tot op heden geen bestelling,maar wel betaald.

Klachtnummer
# 163683
Gebruiker
G
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is een kleine bestelling gedaan en betaald op 4 april,maar ik krijg niks,nu heb ik na verschillende pogingen te hebben gedaan gezegd dat het geld terug op de bank gestort moet worden,zo niet schakel ik op aanraden van mijn bank een deurwaarder in en die onkosten worden op hun verhaald.
Ik vind het onbeschoft van dit bedrijf en bestel hier ook zeer zeker niks weer.

Gewenste oplossing

Voor a.s woensdag de bestelling in huis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Knoopcelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Knoopcelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen